אשדוד דיגיטל

לק גל אשדוד

מחפשות לק גל באשדוד, בניית ציפורניים באקריל או בג'ל, בעמוד הזה תוכלו למצוא את מיטב מכוני היופי והמניקורסטיות בתחום

מעיין ניילס
ליאור ביוטי

מעיין ניילס

היי כאן מעיין ניילס מניקוריסטית צעירה, בעלת קליניקת לק גל בנתיבות, מאוד אוהבת את תחום הלק ג׳ל ונהנית להוציא לקוחות מרוצות, אם גם את רוצה לצאת מרוצה שלחי הודעה ונקבע לך תור בהקדם💗

Nails belle

מכון היופי של שרה בוחבוט לטיפוח הציפורניים והגבות . -קורסים לק ג`ל -השתלמות ציפורניים -בנייה בגיל חדשה -מבנה אנטומי -לק ג`ל ידיים -מניקור רוסי -לק ג`ל רגליים -עיצוב ושיקום גבות

ליאור ביוטי

קוסמטיקאית מוסמכת pme מבית חוה זינגבוים, טכנאית לבניית ציפורניים ולק ג׳ל. * לק ג׳ל +מניקור יסודי, מבנה אנטומי, חיזוק הציפורן באקריל, בנייה בפוליג׳ל, השלמת ציפורניים שבורות. * עיצוב ושיקום הגבות, צביעת גבות, צביעת ריסים, שפם, הרמת ריסים, הרמת גבות. * שעוות גוף ופנים. * טיפולי פנים הכוללים עיסוי פנים מפנק! * עיסוי באבנים חמות, עיסוי רגליים.

כתבות על לק גל באשדוד

לק גל אשדוד
לק גל אשדוד
לק גל באשדוד
רק ידיים או גם רגליים?
לק גל באשדוד
מומחיות הלק גל של אשדוד

מחירי לק גל באשדוד

  • לק ג'ל 70 - ₪150
  • מניקור פדיקור 150 - ₪250
  • בניית ציפורניים באקריל 120 - ₪270
  • בניית ציפורניים בג'ל 100 - ₪250

מידע על לק גל באשדוד

לק גל באשדוד:

בדור של ימינו המודעות ליופי טיפוח וסטייל גוברת מיום ליום, בין אם זה להתאפר באופן יומיומי, או לעשות בנייה בציפורניים.. כולן רוצות להראות יפות.

ריכזנו עבורכן את כל הקליניקות ובונות הציפורניים באשדוד הכל במקום אחד.

בכל עמוד של לק גל באשדוד תוכלו למצוא מידע רב בנושא בונות ציפורניים באשדוד, לק גל באשדוד, מניקור ועוד.. כמו כן בכל עמוד פירטנו את כל המידע הנחוץ של אותו עסק כגון: טלפון לבעלת העסק, כפתור ווטסאפ, עמודי פייסבוק ואינסטגרם של הקליניקה/ סטודיו, שעות פעילות דרכי הגעה ועוד..

איך נמצא קליניקת לק גל מקצועית באשדוד?

כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לדף לק גל באשדוד באתר אשדוד דיגיטל ולראות איזה מניקוריסטית מתאימה לצרכים שלכן, באתר תוכלו למצוא בונות ציפורניים ולק גל לפי מחיר, מיקום, זמינות, חוות דעת ביקורות של לקוחות ועוד..

לק גל באשדוד מחירים?

מחיר של לק ג'ל באשדוד תלוי – באיזה שעה ביום, והאם מדובר במניקוריסטית מקצועית שעוסקת בתחום המון שנים, או שמא מדובר בבחורה צעירה חסרת ניסיון לדוגמא, המחיר ללק גל באשדוד בשעות העבודה המקובלות אצל מניקורסטית מקצועית ינוע בין 130 – ל ₪200. ואילו מחיר לטיפול אצל בונת ציפורניים מתחילה ינוע בין 90 ל-150 ש"ח.

אנשים חיפשו בנוסף

שתפי עם חברות

Scroll to Top